שעון יוקרה כסמל סטטוס למנהלים

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp

השעון היוקרתי הראשון יוצר בשנת 1850 על ידי Patek Philippe. הוא היה עשוי מ-950 מדליות וזה היה השעון היקר ביותר באותה תקופה. דוגמה זו מראה כיצד הרעיון של שעון יוקרתי התפתח עם הזמן.

כיום, למרות שזה יותר מסתם סמל סטטוס למנהלים, שעוני היוקרה הם עדיין אחד מהמוצרים המבוקשים ביותר עבור אנשים שיש להם כסף לקנות אותם או אנשים שרוצים לזכות במעמד זה.

שעונים תמיד היו סמל סטטוס להצלחה ניהולית.

רולקס, למשל, היה שעון פופולרי בקרב מנהלים במאה האחרונה. בעידן השעונים החכמים, רולקס הוא עדיין מותג מבוקש בקרב מנהלים מכיוון שהוא לא רק יוקרתי, אלא גם אמין ואמין בניגוד להרבה מותגי יוקרה אחרים שהם אופנתיים אבל לא יכולים להחזיק מעמד יותר מכמה שנים.

בחברה של היום בה נראה שכולם מחוברים וחיים בעידן של סיפוק מיידי ופתרונות מהירים לכל דבר, שעוני היוקרה הפכו נגישים ובמחיר סביר מאי פעם.

זה הפך אותם לנחשקים עוד יותר כסמלי סטטוס למנהלים שרוצים לשמור על תחושת הבלעדיות והשפע שלהם בעידן שבו כולם יכולים להשיג את הדברים האלה באותה קלות שהם יכולים להשיג.

שעונים הם הסוג המפורסם ביותר של תכשיטים לענוד על הגוף. הם עשויים בדרך כלל ממתכות יקרות או אבנים יקרות. השעונים היקרים ביותר עשויים מזהב, יהלומים ופלטינה.

שעונים כבר מזמן קשורים לסמלי סטטוס. ייתכן שמנהלים מצליחים יצטרכו לענוד שעון כשהם רוצים להיראות מצליחים בלבוש העסקי שלהם או בראיון לתפקיד העליון.

רולקס הוא אחד המותגים המוכרים ביותר בשוק כיום מבחינת שעוני יוקרה. ניתן למצוא אותם בלמעלה מ-100 מדינות ברחבי העולם והפכו לסטנדרט בקביעת זמן עילית כבר יותר מ-60 שנה.

רולקס היא יצרנית השעונים היקרה ביותר בעולם.

החברה החלה בשנת 1905 כאשר המייסד הנס ווילסדורף, מהגר לאנגליה מגרמניה, פתח חנות בלונדון בשם "ווילסדורף ודיוויס".

רולקס הוא כעת אחד ממותגי השעונים הבודדים שנותרו המייצרים שעונים שלמים בבית. שעוני רולקס בולטים ביוקרם ובתפקידם כסמל סטטוס. ה-Rolex Submariner נבחר על ידי מכון התקנים הלאומי האמריקאי (ANSI) בשנת 1963 כאחד מארבעה שעונים שאושרו כמי שעומד בתקנים שלו לעמידות במים.רולקס גם נבחרה על ידי ANSI ליצור שעון צולל חדש המאושר כסטנדרט.

אנו יכולים לראות שיותר ויותר מנהלים עונדים היום שעון יוקרתי על פרק כף היד. זה לא רק בגלל שהוא אומר את השעה, אלא גם בגלל שהוא יכול לשמש עבורם סמל סטטוס.

שעוני רולקס תוכננו במקור כך לטייסים יוכלו לקרוא את לוח המחוונים בתנאי ראות נמוכה. מכאן ואילך הם הפכו לסמל סטטוס בקרב טייסים ובסופו של דבר גם בקרב מנהלים.

שעוני רולקס הם אחד השעונים הפופולריים ביותר בקרב מנהלים מכיוון שקל להזדהות איתם (כלומר, זיהוי) והם משמשים אנשים בעלי פרופיל גבוה (כלומר, סלבריטאים).

ההרגל לענוד שעון יוקרתי הוא לא רק העדפה של כמה מנהלים ברמה גבוהה, זה למעשה סימן לסטטוס. במקום העבודה, שעוני היוקרה עונדים כסמלי סטטוס כדי להראות את המעמד וההרשאות הגבוהות יותר שלהם. מותגי השעונים שהם עונדים, כמו רולקס, קרטייה ועוד, הם שמבדילים אותם מעמיתיהם לעבודה.

במקומות עבודה מסוימים, ידוע שאנשים מציגים בעדינות את עושרם או עמדתם על ידי הצגת סוג השעון שהם עונדים. ניתן לראות בשעונים הללו סמל שמראה מי בראש החברה ומי לא – בעלי היוקרה יענדו מותגים יקרים יותר ואילו אלו בשכבות הנמוכות יותר ילבשו מותגים פחות יקרים.

שעונים הם אחד מסמלי הסטטוס החשובים ביותר. זה תמיד היה חלק בלתי נפרד מהתלבושת של גבר. הטעם לשעוני יוקרה אינו מוגבל לאף קבוצת הכנסה ספציפית, בין אם זה מיליארדרים או מעמד הביניים.

אחת הסיבות לכך שעוני יוקרה כל כך פופולריים היא שהם נצחיים, בניגוד לבגדים אחרים שמחזיקים מעמד רק לכמה שנים.

שעון יוקרתי הוא סמל סטטוס. זהו ייצוג פיזי של מה שהשגת בקריירה שלך.

שעון יוקרתי הוא לא רק פריט שניתן להחליף בכסף, הוא סמל להצלחה ולהישג.

ככל שהאדם עשיר יותר, כך בחירת שעוני היוקרה שלו תהיה אקסטרווגנטית ויקרה יותר. אז אם אתה רוצה לקנות שעון שאומר לאנשים שאתה עשיר, אז השעונים האלה מושלמים בשבילך.

שעוני יוקרה הם סמל להצלחה ויוקרה ואין זה מפתיע שאנשים בתפקידי ניהול אוהבים לענוד אותם.

שעונים מגיעים בכל הצורות, הגדלים והסגנונות השונים. הם יכולים להיות גם עשויים מחומרים רבים ושונים. המשמעות היא שמחיר השעון ישתנה בהתאם לחומרים מהם הוא עשוי, כמו זהב או פלטינה.

חלק מהשעונים שמורים לחברי מועדון אקסקלוסיבי או קאנטרי קלאב, בעוד שאחרים עשויים להיות זמינים לכל מי שיש לו כסף לקנות אותם.

השעונים היקרים ביותר יכולים לעלות מיליוני דולרים ולעתים קרובות יש להם עיצובים מורכבים עם יהלומים משובצים במארזים ובפנים שלהם.

יואב מידן

יואב מידן

הרבה מאוד דברים מעניינים קורים בעולם ההשקעות אבל לא כולם מוכנים לספר מה באמת קורה בחדרים סגורים.

ולכן אני כאן, אחד שמשקיע בעצמו, שרוצה לעזור לכם להבין טוב יותר על עולם ההשקעות - בטוח תגלו כמה דברים חדשים!

אקסיומה השקעות

הרבה מאוד דברים מעניינים קורים בעולם ההשקעות אבל לא כולם מוכנים לספר מה באמת קורה בחדרים סגורים.

ולכן אני כאן, אחד שמשקיע בעצמו, שרוצה לעזור לכם להבין טוב יותר על עולם ההשקעות – בטוח תגלו כמה דברים חדשים!

כתבות אחרונות